巴菲特的建言VS我的內心感言

1.He bought his first share at age 11 and he now regrets that he  started too late!
(他11歲開始買了第一張股票,但現在還是很後悔說他太晚買了 !) 
年初買了十張股票,但現在我很後悔!!!

2.He bought a small farm at age 14 with savings from delivering  newspapers.
(他14歲時,就用他從小時候送報紙所賺的錢 ,買了一個小農場.)
14歲時,父親就說我已經花掉一個農場的錢

3..He drives his own car everywhere and does not have a driver or security people around him.
(他都自己開車出門,也沒有請司機或保全人員跟著他.) 
我都自己開車出門,也沒有請司機或保全人跟著我.



4.Warren Buffet does not carry a cell phone,nor has a computer on his desk.
(巴菲特不帶手機,桌上有沒電腦.)
我有帶手機,桌上還有兩台電腦~因為我沒有美女祕書!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Water 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()